background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 October 2009

♥~Raya Ke 3 - Terjahan Open House 1~♥

Mana cite pasal raya pertama n raya kedua? masuk-masuk je trus ngan raya ketiga ni..huhuhu~! aku memang takde cite nak post untuk raya pertama n kedua sebab aku tak beraya pun masa tu..aku duduk kat umah diam-diam je..ni first time lam idup aku, aku demam masa hari raya..adess~! So raya aku bermula ngan raya ketiga..memang tak de gambar famili untuk diletakkan disini..

Raya ketiga aku start dengan pegi raya umah mone..pegi ngan beberapa kuncu-kuncu bebudak Ym dari room kedah3..sampai kat sana dah kul 3 lebih dah..memang lapar giler..dah la perut memang kosong dari awal pagi lagi..



Antara menu kat sana..gulp~! dah lupa laa...yang aku ingat ada nasik minyak, acar, dalca pastu daging masak ape ntah..rendang daging kot.. :p



Walaupun nampak simple tapi memang sangat sedap..Maka bermula la aktiviti merehatkan perut yang sangat kekenyangan..huhuhu~!



Ni antara yang hadir..



So kita ke umah seterusnya.. umah abg yus...

No comments:

Post a Comment