background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 August 2009

♥~Kenapa Ngan Budak 7eleven Tu?~♥

semalam after zohor aku ade pegi RHB bank..setelkan payment yang nak kena setel..ni urusan keje ek..bukan urusan personal aku..kang kata aku merayau plak masa office hour..

Then pastu aku pegi singgah kat 7eleven..atas niat nak beli slurpee semata-mata.. Masa aku mula-mula masuk, aku perasan budak cashier tu pandang aku semacam.. Cam pelik gak aku.. Masa tu aku terpikir.. seluar aku tak berzip ke or baju aku tak berbutang.. (masa tu aku pakai slack and kemeja) lepas aku pastikan semuanya.. Aku rasa tak der ape pun yang tak kena kat aku.. Tapi aku sgt pelik bila dia pandang aku camtu.. Masa aku bayar slurpee tu, dia dok pandang2 aku..iisshh.. masa tu nak je aku tanya.. 'Ader yang tak kena ngan saya ke?' tapi tak terkeluar lak perkataan tu..

(Sila Klik READMORE Untuk Mendapatkan Cerita Selanjutnya)

soalnyerr..
dia kenal aku ker?
akak or abg or adek dia satu skolah ngan aku ker?
kenapa dia pandang aku camtu?
dia penah nampak aku kat mana2 ker?
dia jiran aku ker?
ker dia penah masuk blog aku?
(ceh..konon cam blog dia glamer la tu..hahaha)

tak terpikir la aku jawapannya..
masalahnya tu first time aku nampak dia kat situ..
pekerja baru kot..
iiisssshhh..malas la nak pikir...

masa tu aku nak snap picture dia nak letak kat sini..
tapi takut dia perasan la plak..
walaupun kadang2 aku expert snap picture curi2 gitu tapi kadang2 kantoi gak dowh..
huhuhuhu~!

4 comments: