background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 October 2009

♥~Jalan-Jalan..Lepak-Lepak~♥

This week akak aku ni turun kl.. tapi dia x plan awal-awal pun nak ajak aku kuar.. so aku assume dia taknak kuar memana la n aku pun seperti biasa la, dah bosan duduk umah so aku datang la keja..Last minit baru bagitau nak ajak aku gi makan wantan.. ntah pape ntah.. cam x bole bagitau aku awal-awal nak kuar.. so natijahnya..tunggu la aku sejam untuk bersiap2..hihihi~! Sesampainya kitorang kat KLCC, azil ngan lolly dah menunggu dah kat sana.. sian korang kena tunggu lama-lama.. huhuhu~!


Actually selain makan wantan, plan kitorang aritu sebenarnya nak nengok cite papadom.. kitorang memang dah reserve tiket tapi kitorang tak sempat nak collect 45minit sebelum tayangan.. nah~! kena queue panjang2.. malas betul aku bab nak queue ni.. tapi terpaksa la jugak..

Alhamdulilah~! at last dapat jugak tiket papadom untuk tayangan pukul 645pm.. pasal cite papadom ni nati aku cite lam entry laen.. sebab citenya sangat best.. rugi oo sape tak tgk..
a must-watched movie~!

Seperti plan awalnya, after tengok movie so kita dinner..


Wantan~! nyummy~! nyummy~!
(aku publishkan picture ni actually maw kasik ko jeles ba ni kak led.. hahaha~!)

So after makan2, memang terus balik umah laa.. dah tak terpikir dah nak pegi memana lagi.. lagipun mak kitorang pesan jangan balik umah lewat2 malam.. so kitorang sebagai sebagai anak yang baik ni memang akan mendengar arahan..
(psssttt~! kalu mak taktau takpe la nak balik lewat sampai subuh pun.. hahahaha~!)

No comments:

Post a Comment