background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 October 2009

♥~A Day With My Fanna~♥

After my Fanna further study kat sarawak, ni first time kitorang jumpa.. agak-agaknya ade la dalam 2-3 bulan gitu tak jumpa.. walaupun jumpa cuma sehari je tapi it's ok la.. it's better than never.. huhuhu~! tapi memang dalam keadaan agak rushing sket la sebenarnya.. agak mengejar masa.. So kitorang plan kuar kul 10 pagi..tapi..dah dekat kul 1 baru jumpa..huhuhu~!

Dah 2 bulan lebih my fanna kat sarawak, terus lupa jalan ke bandar sri permaisuri agaknya.. adoiiyaii fanna.. kenak sik inform awal-awal kitak sesat bah? then part yang paling best tu bila dia mula tanya..
"jalan kat sini ade yang dah bertukar ke eisz?"..
hahahaha~! comey betul~!

So that day kitorang pegi JJ Balakong like usual.. the best place to go~! ntah nape la aku suka sangat JJ Balakong ni pun aku taktau.. tapi aku rasa lagi enjoy pegi tempat ni dari pegi KLCC or Times Square or Mid Valley.. Sehari sebelum kitorang kuar tu fanna ada mention nak beli kemeja untuk dorang punya presentation day.. so aku just teman fanna beli baju n dia punya stationery.. aku plak memang dari awal dah letak niat tak nak shopping pape sebab ntah nape aku rasa aku agak boros lately.. maybe sebab takder org guide aku kot..so aku pun selalu la membeli tanpa merancang.. but u know what..aku terbeli jugak sehelai jaket .. adessss~! susah betul nak kawal diri..apa la nak jadi ni eisz oooiii~!


So Time to back home..



Rasanya kitorang balik hari tu around pukul 6 kot.. cam pelik plak rasanya bila kuar then balik seawal itu.. huhuhu~! So after this, hujung bulan 11 plak baru bole jupe my fanna ni..
So fanna, good luck in your exam.. try the best..
miss u and luv u fanfan :>

No comments:

Post a Comment