background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 November 2011

:: Proses membersihkan sawang dan habuk-habuk ::

Fuhhh...fuhhhhh...fuhhhh...
accchhum!
* sedang menyanyi-nyanyi sambil membersihkan habuk-habuk *

ok...sekarang dah bersih..

last entri aku, bulan april...
7 bulan aku langsung tak update..
bukan stakat tak update tapi...
dengan sejujurnya aku mengaku
aku langsung tak menjengok ke sini...
terukkan?aku pun rasa macam tu...

skarang aku kembali ke sini..
kembali kepada yang telah lama aku tinggalkan..
dengan harapan..
aku akan terus setia di sini..

aku mencuba....

sedikit perubahan telah aku buat pada blog ni...
aku dengan sedaya upaya aku mengubah blog ni kepada rupa yang lebih simple..
takkan selamanya rupa blog ni sama jer...
aku mencuba kepada design yang nampak sedikit kematangan
seiring dengan peningkatan usia la kot kan...
buat masa ni
ini jer yang mampu aku hidangkan
kalau nanti aku jumpa rupa yang lebih simple
maksudnya blog aku ni akan berubah rupa lagi..





No comments:

Post a Comment