background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 September 2009

♥~Puasa At Hometown~♥

Lepas perjalanan yang panjang tu kan.. Aku tak terus balik Sik.. Singgah sahur kat Kuala Ketil jap.. Umah akak aku.. Ala-ala singgah sahur cam kat TV3 tu.. kan tetamu yang bawa makanan.. bukan tuan umah yang sediakan makanan untuk sahur.. huhuhuh~! Sampai kat Kuala Ketil dekat pukul 1 lebih dah.. Pukul 2 cam tu baru balik Sik.. Huh~! memang betul perjalanan yang panjang tau.. tapi tak memenatkan la sebab aku ader driver dari ipoh ke kedah... hahahaha~!

Akhirnya... berkesempatan jugak aku nak berpuasa kat my hometown.. best..best..dan sangat best.. Yang paling bestnye jalan2 pegi bazar laa.. part ni aku paling suka.. sebab aku tak kuarkan duit pun untuk beli apa2... hahahaha~! aku tunjuk ja aku nak tu and 'my sugar mummy' will pay for me... hehehehe~! Sepanjang aku kat sana aku sempat pegi bazar kat Sik, Jeniang, Pendang..Kat bazar Jitra x sempat nak singgah sebab dah lewat.. huhuhu~!





Kat bazar Pendang

2 comments: