background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 October 2009

♥~ 10/10/2009 Open House Day Part 1~♥

Seperti yang diketahui beberapa orang kawan-kawan aku, tarikh 10/10/2009 telah diadakan open house yang tak berapa nak open sangat di kediaman No. 163, Lorong Bidara 15, Taman Desa Bidara, Kuala Ketil, Kedah a.k.a umah kakak sulung aku. So seperti permintaan my ledwina a.k.a my beloved girlfried yang telah mintak aku displaykan gambar2 makanan pada hari terbabit, maka aku displaykan beberapa yang sempat aku snap ni khas utk kamu kak led..




Antara makanan yang dihidangkan pada hari tersebut:

1. Kuih Raya
2. Lemang
3. Ketupat
4. Rendang Ayam
5. Nasi Himpit
6. Nasi Minyak
7. Laksa
8. Bihun Tom Yam
9. Spageti Bolognese (prepared by me..hahahah~! nak jugak aku bagitau)
10. Sate
11. Cream Caramel
12. Puding jagung berkuah (tapi sampai ke sudah aku tgk puding tu takde kuah)
13. Kek Coklat
14. Kek Kukus Gula Hangus
15. Buah Tembikai
16. Air Rebina (ni pun nak jugak aku kestau ko kak led.. :p )

Ini je yang di hidangkan pada hari tersebut... See kak led.. Betapa aku sangat mengotakan janji aku.. hehehehe~!

No comments:

Post a Comment