background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 September 2009

♥~2nd Day - Shopping Raya At Ipoh~♥

Sabtu malam tu tido dekat ngan sahur dah..layan dvd punya pasal..ari ahad camni ingat nak bangun tido lambat sket..alih-alih kak ledwina call aku pagi-pagi buta plak..ciss~! kuang asam betol..dah tu plak dia bole kata dia sengaja call aku pagi-pagi buta sebab nak kaco pagi ahad aku..kalu kak led dekat depan mata aku mau je aku cubit-cubit 'tonton' dia..geram betol aku~!



So..dalam pukul 11 lebih camtu kitorang dah kuar shopping..petangnya aku nak balik KL dah..kalu aku balik esok tak hingin aku nak kuar awal-awal camni...

So mula-mula skali..kitorang pegi..



Cititrend..ok jugak la kedai dia ni..tapi cam mahal sket harga dia..baju old fashion pun caj mahal-mahal..


Kat sini aku ader berkenan ngan selai baju tu..kaler biru..sangat soft biru tu..pastu ader corak sket-sket kat sebelah kiri..baju kurung pahang..simple jer..tapi aku tak nak beli lagi baju tu..nak try ushar-ushar baju kat KL dulu..kalu kat KL tak der yang aku berkenan baru aku beli kurung biru tu..lagipun hari jumaat ni aku singgah ipoh dulu sebelum balik kedah..
After ke Cititrend, kitorang pegi Jusco jap..niat di hati nak cari kasut raya..tapi takder yang berkenan plak..takper..kasut ni bole cari kat KL jer..
Pas ke Jusco, g tesco jap..akak aku nak beli barang-barang nak masak untuk berbuka..so sebelum aku balik KL sempat jugak la dia bekalkan aku makanan..huhuhu~!

Pukul 630pm cam tu aku gerak balik KL..rushing gila dowh~!!..

No comments:

Post a Comment