background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 July 2009

♥~Akukah Yang Emo...Atau...?????~♥


Em.... Actually aku jarang nak buat luahan hati aku kat sini...
Memang aku tak suka sangat apa yang hati aku rasa
di jadikan tatapan umum..
Cukup la sekadar aku ceritakan apa yang berlaku sekeliling aku
secara luarannya je tanpa menyentuh hal-hal peribadi aku..
Pada aku..Hal-hal peribadi aku hanya aku kongsikan dengan
orang yang betul-betul dekat dengan hati aku n
dengan orang yang aku selesa untuk bercerita..

Tapi kali ni aku nak cerita sket apa yang hati aku rasa..
mungkin bukan secara detail apa perasaan yg aku hadapi...
Tapi pada orang yang betul-betul dekat dengan aku mungkin akan paham kot..
Ye ke dorang akan paham?? Ntah la.. Mungkin ye.. Mungkin tak..
Kenapa??? Sebab aku sendiri pun tak paham..
inikan pulak orang laen nak paham...
Undecided
(Sila Klik READMORE Untuk Dapatkan Cerita Keseluruhan)

Serabutnya kepala otak aku ni...
Kalu otak aku ni transparent,
Orang dah boleh nampak dah urat-urat kat kepala aku ni berserabut..
Urat yang bersimpul mati yg susah nak dihuraikan pun ade aku rasa...
apa cara nak buka simpulan mati tu? Susah nak cari solution..
Melaenkan ambik gunting then potong je urat tu... Setel la kot...
AngryFaceohnoes

Ntah la.. Biar apa pun yang terjadi sekeliling aku buat masa ni,
aku rasa macam malas nak ambik port..(walaupun a bit hurt)
Aku nak jadi seadanya aku jer..
Walaupun kadang-kadang apa yang terjadi
sering timbulkan tanda tanya..
Tapi.. setiap orang ader alasan dorang sendiri kot... Biarlah.. Biarlah..
Biarkan dorang dengan dunia dorang.. Aku dengan dunia aku..

Aku tetap je aku yang dulu.. tak kisah la apa yang jadi...
kalau orang send testi/komen, aku tetap respon balik
(kalu masa izinkan)
kalau orang call aku, aku tetap layan
(kalau aku tak busy)
kalau orang nak ym ngan aku, aku pun layan jer
(for certain people only kot..huhu)
tapi...
kalu orang hulurkan salam perkenalan, aku sambut..
kalu orang tak nak hulurkan lagi, memang aku pun takkan hulur gak...
kalau orang tegur aku, aku tegur balik..
kalau orang dah tak nak tegur aku.. aku pun tak tegur laa...
kalau orang send sms, aku reply..
kalau orang dah tak nak send sms.. aku pun takkan send...

Ego ke aku bila buat camtu??
Sombong ke aku kalu aku buat camtu??
Aku pun manusia biasa..tau rasa malu...
Tau rasa bosan bila ape yang aku buat takde respon balik..
Aku bukan tunggul kayu yang taktau aper tu feeling rejected...
Aku sama jer macam dulu.. aku akan cuba elakkan sebaek mungkin apa-apa benda yang bakal buat hati aku sakit..
Tapi..Aku still berpegang pada satu benda..
Mungkin apa yang berlaku ada sebab dan alasannya..
Dan aku tetap terbuka menerima setiap alasan pun..
(selagi masuk akal)
:girl_12:

emmm..one thing aku lupa...ini hukum alam..what u give u get back..
Dulu ada Hamba Allah ni sakitkan hati aku..
Nah skrang... Benda yang sama jadi kat dia..
ikut hati aku nak je kata padan muka ko..
pastu datang cerita kat aku plak..tak ke mengong namanya...
So..What do u feel syg?? best ka rasa dikhianati tu??
Maaf..Simpati aku dah mati untuk orang seperti kamu..
Gunalah irama kesedihan apa pun..
Gunalah nada penyesalan apa pun..
Kamu tak layak mendapat simpati aku..
huhuhu...

******************************************************
Ketika Ini - Estranged

Sedih mulanya
Jikalau kamu tiada lagi di sisi
Wujud bezanya
Keadaan itu bertukar akhirnya
Sunyinya rasa
Yang sebenarnya di sini engkau tiada
Senangnya rasa
Mengingati masa dia ada bersama

Cerminkan aku ketika ini
Yang kaku setelah pecah

Ketika ini kurasa kehilanganmu
Ku mahu imbasi keadaan itu
Ketika ini ku rasa kehilanganmu
Ku mahu ingati keadaan itu lagi

Senangkah engkau
Sekiranya tiada aku jelma
Kuatkah kamu
Kalau tiada menunjukkan arah
Berdirilah kau
Agar yang disebelah kamu bantu
Sedihnya rasa
Hatiku mengundang masa kau masih ada

Kelip terakhir buat mataku
Kita layari cakerawalamu

Hanya sunyi disisiku
Sehingga kita bertemu
Hanya suci ditanganku
Hingga kita bertemu

******************************************************
:snow14:

2 comments: