background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 July 2009

♥~Interview~♥



Sebenarnya ada rasa sedikit bosan nak attend interview SPA ni...
tak penah-penahnya dapat..(tak layak kot aku)
dah la kena tunggu lama-lama plak tu..
(padan muka..sapa suruh takmo bangun awai..memang lambat la turn)
tapi..biaq la apa-apa pun yang annoying..
aku tetap gak p..
mana nak p tau kot tetiba rezeki aku..
jangan mengalah sebelum bertanding...huhuhu..
(kalu tak pi kena tahan telinga la dengaq pak kadiaq dok berletiaq)


antara persediaan aku..
baca pasal menteri..baca pasal description job..lagi pasal isu semasa..
tapi hampeh..
masa interview depa tak tanya pun...



tempat interview tu..wisma persekutuan...
katanya baru dirasmikan 13 julai 2009...




antara yang hadir dalam interview tu..aku nombor 19..
bole plak p sesat dalam wisma tu..tapi salah depa la..
dalam surat bagitau aras bawah..tapi rupanya tingkat dua..
ni sapa yang mengong pun tatau la ni...


aku pada hari tu....
Turn aku masa pukul 12.05..punya la bosan aku tunggu..dari pukul 8 sampai 12 tu..
nak sms pun tatau nak sms ngan sapa..last-last aku maen game ja..puas hati aku..huhuhu...

No comments:

Post a Comment