background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 November 2011

:: Sekembalinya Aku Dari Bercuti ::


Aku sakit belakang lepas balik bercuti..sungguh! sangat sakit..
Ada masa dan ketikanya aku tak mampu luruskan badan setelah bangun dari tempat duduk..
Tapi sekarang aku dah beransur sembuh..
Tapi bukan itu yang aku nak cerita sebenarnya..
Itu cuma iklan..lupakan..

Aku telah kembali dari percutian yang singkat..
Percutian yang sekadar menambah pengalaman melihat tempat orang..
Walaupun sekadar melawat negara serumpun..
Tapi aku puas..

Puas?
Sebenarnya bukan itu perkataan yang aku nak guna untuk gambarkan perasaan aku..
Ntah la..dah puas aku ketuk-ketuk kepala aku ni
Tapi tak jugak aku jumpa perkataan yang sesuai..
abaikan..sambung.

Sekarang aku dah kembali..
Kembali setelah 3 hari aku tinggalkan si putera hati without any calls..
Si putera hati? opppssssss...
Bole ker aku guna ayat tu?
Ker ayat tu nampak macam gatey bebenor?
Lantak la apa-apa pun yang korang nak labelkan aku..
Aku tak halang apa-apa pun andaian korang..
Tu kan hak individu..

Dibawah ni aku uploadkan beberapa gambar aku di sana..
Sikit jer aku upload...
selebihnya korang bole tengok kat Facebook aku
Line broadband aku tak berapa ok untuk upload banyak-banyak..
aku tak mampu nak pakai line TM macam korang..
aku sengkek..

Sekian..




No comments:

Post a Comment