background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 January 2012

:: Luahan dari hati lalu turun ke jari ::

Setiap manusia dikurniakan akal untuk berfikir..
jadi kita sepatutnya guna apa yang dikurniakan itu sebaiknya
sebagai tanda menghargai apa yang dikurniakan..

Erm..betul ke ayat aku ni?
mungkin nampak sedikit tunggang terbalik..
biarkan..
sebab ini adalah luahan terus dari hati lalu turun ke jari untuk di taip..

Kebiasaanya apa-apa entri,
sudah menjadi satu kewajipan untuk aku edit setiap sususan ayat
agar mudah difahami mereka mereka yang membaca..
sambung.

kekadang
aku selalu jadi 'down' bila aku berfikir terlalu banyak dan mendalam
kerana semakin dalam aku berfikir,
seperti semakin sukar untuk aku cari jawapan untuk setiap persoalan..

kenapa mesti macam tu eh?
is it normal?
atau ini dipanggil emosi yang tidak stabil?

ntah la..
dan seperti kebiasaannya jugak,
aku akan terus biarkan soalan demi soalan itu berlegar tanpa penyelesaian
mungkin itu yang terbaik..
terbaik untuk aku..
mungkin bukan penyelesaian terbaik untuk orang lain..

No comments:

Post a Comment