background

::Wedding Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 November 2009

♥~ Unbalance Emotion ~♥



Uuuurrgghhh~! sangat penat arini.. pagi tadi kena p Universiti Pertahanan Nasional Malaysia kat sg besi.. ada taklimat panel bout new procedure n new agreement.. pastu discuss bout problem2 panel nih.. dalam kul 1 jugak la abesnya.. pastu pegi bank in duit daily collection yg dah seminggu tak di bank in.. dah la hari ni cuacanya panas bukan maen.. fuh~! time2 nih kalu ade yg cari pasal ngan aku memang dapat maki laa.. hahaha~!
(Sori to Ranjini coz aku termelenting n tertinggi suara sket tadi.. tak de niat pun.. tapi ntah la.. semua tu di luar kawalan aku.. really sorry dear~!)

Dekat kul 3 jugak la baru aku masuk opis.. dah kul 3 tapi tengok la.. satu ape pun keja opis tak jalan.. dah la nak kena siap kan panel claim minggu nih.. pastu invoice claim yg Hq mintak pun aku tak buat2 lagi.. pastu nak arrange kan hal-hal famili day lagi.. penatnyerrrrrrrrrr~!

Uurrrrgghh~! tensennye aku.. otak aku pun berserabut nak pikir banyak2 benda nih.. serabut pikir nak siapkan keje.. serabut pikir nak kejar dateline.. :(

Uurrgghh~! malasnyer aku nak pikir.. senak otak aku.. nak makan painkiller then nak tido... ZZzzZZzzZZzz..



No comments:

Post a Comment